Nazwa gabinetu STOMATOLOGIA LASEROWA nie jest przypadkowa. Od lat zapewniamy naszym Pacjentom kompleksową opiekę na najwyższym poziomie, mogąc im zaoferować bezbolesne leczenie laserami stomatologicznymi oraz swoje doświadczenie, wiedzę i umiejętności w tym zakresie. Dzięki stosowanym przez nas laserom zapewniamy leczenie BEZ BOROWANIA, w atmosferze najwyższego KOMFORTU.

Poniżej prezentujemy stosowane w naszym gabinecie LASERY oraz wykonywane nimi ZABIEGI:

LASER BIOSTYMULACYJNY

Stosujemy go przy nieinwazyjnym leczeniu chorób błony śluzowej, znieczulaniu i zatrzymywaniu krwawienia. Promieniowanie lasera, poprzez swoje właściwości sterylizujące, działa PRZECIWZAPALNIE i PRZECIWOBRZĘKOWO. Skutecznie aktywizuje REGENERACJĘ komórek i pobudza system immunologiczny. Promieniowanie tego lasera powoduje zanik objawów szczękościsku.

Zastosowanie lasera biostymulacyjnego przed rozpoczęciem opracowywania ubytku próchnicowego czyni zabieg znacznie mniej bolesnym. Laser stosujemy do leczenia przyzębia, paradontopatiach, obrzękach, opryszczce wargowej czy zapaleniach miazgi. Działanie lasera powoduje PRZYSPIESZENIE GOJENIA ran po zabiegach ekstracji, przecinania wędzidełka i resekcji, a ponadto przy przewlekłych zapaleniach tkanki okołozębowej. ZAPOBIEGA STANOM ZAPALNYM i jest bardzo przydatne w leczeniu nerwobóli. Dzięki temu aparatowi zmniejsza się krwawienie i przyspiesza gojenie po zabiegu, a także likwiduje ogniska zapalne. Zastosowanie lasera poprawia terapeutyczne skutki zabiegów, zmniejsza ryzyko infekcji i przyspiesza regenerację uszkodzonych tkanek.

LASER CHIRURGICZNO-ZABIEGOWY NA DWUTLENKU WĘGLA, tzw. LASER CO2

Wykorzystywany przez nas głównie w chirurgii jamy ustnej /podczas zabiegów na tkankach miękkich/. Laser CO2 jest szczególnie efektywny w usuwaniu wczesnych naczyniowych zmian chorobowych, w przecinaniu wędzidełek warg i języka, w pogłębieniu przedsionka, w wycinaniu przerośniętych dziąseł, czy w przygotowywaniu jamy ustnej do protezowania.

Zabiegi są BEZKRWAWE, a rany goją się BEZ POWIKŁAŃ. Laser ma hemostatyczne działanie, cenne przy zabiegach:

• rozległych, związanych z dużą utratą krwi,

• w obficie unaczynionych tkankach,

• u pacjentów z zaburzeniami układu krzepnięcia,

• usuwania zmian naczyniowych.

LASER JAGOWO-NEODYMOWY

Stosujemy go do leczenia endodontycznego zębów. Promieniowanie tego lasera działa silnie STERYLIZUJĄCO, przez co eliminuje ryzyko wystąpienia infekcji. Leczenie kanałowe wykonuje się zazwyczaj w ciągu jednego zabiegu, co zapewni Państwu komfort i oszczędza czas.
 Laserem jagowo-erbowym wykonujemy również leczenie nadwrażliwości zębów – zaledwie jeden zabieg eliminuje to uciążliwe schorzenie poprzez zeszkliwienie powierzchni zęba i zamknięcie kanalików zębiny. Laser ten jest także bardzo dobrym narzędziem do leczenia próchnicy – wybiórczo likwiduje próchniczo zmienione tkanki, nie naruszając zdrowej zębiny. Naświetlanie promieniowaniem lasera powierzchni korzenia niszczy kamień i usuwa resztki osadów.

Zabiegi wykonywane tym laserem są bezkrwawe i bezbolesne, a bardzo cienki światłowód umożliwia dotarcie do miejsc, do których trudno byłoby dotrzeć za pomocą konwencjonalnych metod.

LASER JAGOWO-ERBOWY

Stosowany w naszym gabinecie do opracowania tkanek twardych zęba.
Z powodu bardzo krótkich impulsów i relatywnie długiego czasu przerwy między nimi, tkanki sąsiadujące z miejscem oddziaływania promieniowania laserowego nie odczuwają prawie wcale efektu termicznego. Usuwanie twardych tkanek ma formę “mikrowybuchów”, przez co zabieg jest praktycznie bezbolesny nawet w przypadku odsłonięcia miazgi. Zapewni to Państwu niepowtarzalny komfort podczas leczenia – całkowicie zostaje wyeliminowany czynnik lęku i bólu.

LASER KAVO DIAGNODENT

Laser Kavo Diagnodent, dzięki temu, iż działa na zasadzie wykrywania fluorescencji zmienionych próchnicowo tkanek zębów, umożliwia wykrycie próchnicy w jej wczesnym stadium rozwoju, na wszystkich powierzchniach zębów. Skuteczny, innowacyjny i bezpieczny. Idealny przy leczeniu dzieci!